Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 96

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 98

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 260

Deprecated: Array and string offset access syntax with curly braces is deprecated in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 262

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 283

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 351

Deprecated: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/nrpami14/domains/aminfarhang.ir/public_html/wp-content/plugins/wp-jalali/lib/date.php on line 353
Viral Marketing – امین فرهنگ

Viral Marketing

Viral Marketing

Viral Marketing 1200 694 امین فرهنگ

#دیجی‌کالا رسما وارد بازار خودرو شد!!

🚗 و این هم یکی از محصولات “به زودی” دیجی کالا… فراری Italia 458!!!!

داستان خریدن ماشین از دیجیکالا:

دیروز دیدم یه خبر از دیجیکالا بود با عکس یه فراری به عنوان محصولش

دیجیکالا به صورت غیر رسمی وارد دو مرحله جدید شده
🔶یکی کوچیک که همون اضافه کردن خودرو ها🚘
🔷و اتفاق بزرگ تر پیاده سازی مدل market place 🏬

🚩تو صفحه خودرو ها اگه برین چیزای عجیبی میبینین
↙️تو مدل ها از سمند و دوو ماتیز قدیمی هست تا خودرو های هیوندای و رولز رویس و فراری !!
حتی برای خودرو های چینی و ایرانی و فراری نقد و بررسی وجود داشت📋
↙️قبلا خبر هایی شنیده بودیم و حتی تو مصاحبه ای دیدم که دیجیکالا قراره دست در مدل مارکت پلیس بندازه و مدل کسب و کار جدیدی رو در کنار خرده فروشی استفاده کنه

↙️یعنی دیجیکالا خودش ماشین هارو نخریده و در انبار خودش موجود نیست
و فقط واسطه شما با نمایندگی فروش خودرو هستش و در واقع فقط حواله ماشین رو به شما میفروشه

📛کنجکاو شدم و یه ماشین ۲۱۰ ملیونی به سبد خریدم اضافه کردم میخواستم امتحان کنم که میشه با درگاه بانک پرداخت کرد چون فکر میکردم بیشتر از ۵۰ میلیون در روز نمیشه با کارت خرید کرد
پرداخت رو کنسل کردم

📞بعد یک ساعت از دیجیکالا بهم زنگ زدن من هم بهشون گفتم کنجکاو بودم و گفتم یه سری سوال دارم درمورد نحوه تحویل پرسیدم گفتن فعلا فقط تهرانه نحوه سند زدن و پلاک رو هم پرسیدن و گفتن ما فقط حواله رو به مبلغ ماشین میدیم و بقیه رو نمایندگی انجام میده (اینا تو صفحه خرید ذکر نکرده بودن چون هنوز رسما معرفی نشده)
🏰بعد درمورد همین مارکت پلیس پرسیدم(جالب بود که کارمند دیجیکالا نه تنها خیلی مودب بود اطلاعات کاملی هم داشت ظاهرا ساختار گردش اطلاعات و دانش سازمانی تو دیجیکالا خیلی شفافه که یه اپراتور فروش دانش کافی رو داشت)
🚗درمورد رولز رویس و دوو ماتیز مدل ۲۰۰۲ هم پرسیدم و گفتن ما میخوایم ازلاعات و نقد تمام ماشین ها رو جمع آوری کنیم که کاربرامون بتونن مقایسه کنن

🚩نتیجه این تماس:
دیجیکالا نه تنها داره یه مدل جدید رو به کسب و کارش اضافه میکنه
بلکه داره یه استراتژی قدیمیش که یکی از ستون های موفقیتش در خرده فروشی بود رو داره استفاده میکنه
یادتون میاد این شعار:”مرجع نقد و بررسی کالای دیجیتال”
درسته با تولید محتوی در سال هایی که مردم به خرید آنلاین اعتناد نداشتن بازدید های خودش رو زیاد کرد و تبدیل شد به یه مرج معتبر برای کسب اطلاعات
دوباره دیجیکالا از درس های موفقیت گذشته خودش استفاده کرده
📌این بار قراره خوره های ماشین رو به وبسایتش بکشونه و شاید در آینده رفته رفته خریدن آنلاین خودرو رو هم تبدیل به یه امر عادی کنه
و این قدرت محتوای دیجیتال هستش 💪

باید دید با رقبای خودش چیکار میکنه!
پ.ن:درمورد بازار هدف و اینکه چرا با ماشینای کیا و هیوندای شروع کرده هم میشه کلی بحث کرد ولی خب…

پ.ن:🔖مدل مارکت پِلیس چیه:
این مدل در واقع یه نوع کسب و کار پلتفرمی هستش در یک کسب کار مارکت پلیسی مثل Bamilo.com بستری ایجاد میشه که تولید کنندگان کالا به صورت مستقیم کالای خودشون رو در وبسایت شما به فروش میذارن و مشتریانی که از وبسایت شما دیدن میکنن درواقع شاهد محصولاتی از شرکت های تولید کننده مختلف هستند
🔸تو این روش دست واسطه های زیاد کوتاه میشه و کالا با قیمت کمتری (نه اونقدر ها کمتر) عرضه میشه

🔹هزینه های انبار داری وبسایتتون کم میشه چون کالا مستقیم از تولید کننده و فقط از طریق شما ارسال میشه